კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში მონაწილეობა
მასწავლებლის რეფლექსია
მონაწილე
მასწავლებლის სახელი და გვარი:
მაკა კაციტაძე
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების თარიღი: 25.05;
01.06; 08.06;
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების თემა: ბლოგის შექმნა; ბლოგის მართვა; სასწავლო რესურსის
შექმნა ბლოგზე.
|
შეხვედრის
/ შეხვედრების მიზანი: რეგისტრაცია
ვებგვერდზე blogspot.com
ბლოგის
შექმნა და მართვა. ელექტრონული რესურსის
შექმნა ბლოგზე.
შეხვედრაზე განხილული თემის აქტუალურობა: სამუშაო
შეხვედრაში მონაწილეობა გადავწყვიტე ჩემი პროფესიული საჭიროებდან გამომდინარე, რადგან ჩვენს სკოლაში
აქტიურად მიმდინარეობს ციფრული ტექნოლოგიების დანერგვა სასწავლო პროცესში. მიმაჩნია, რომ ეს სასწავლო
პროცესს უფრო სახალისოს და საინტერესოს გახდის. ამიტომ გადავწყვიტე გავცნობოდი ბლოგის
შექმნის ინსტრუქციებს, შემესწავლა ბლოგის მართვა, რათა შემექმნა ციფრული რესურსი,
რომელსაც გამოვიყენებდი სასწავლო პროცესში.
|
გთხოვთ
მოკლედ აღწეროთ რა იყო თქვენთვის მნიშვნელოვანი და ახალი:
შეხვედრაზე
დავრეგისტრირდი ვებგვერდზე blogspot.com, გავეცანი ბლოგის შექმნის
და მართვის წესებს. შევქმენი სასწავლო რესურსი, რომელსაც გამოვიყენებ სასწავლო პროცესში.
მნიშვნელოვანია
ისიც, რომ აქვე შესაძლებელია ელექტრონული რესურსების შექმნა და შენახვა.
|
გთხოვთ
მოკლე აღწეროთ შეხვედრებში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას:
ბლოგებზე
შევქმნი ელექტრონულ რესურსებს, რომელიც იქნება საჯარო და ყველა გამოიყენებს. მე კი
გამიმარტივებს შემდგომში მუშაობას. რადგან
შევძლებ მოსწავლეებს გადავუგზავნო სახლში დავალებები ნებისმიერ დროს. გაეცნონ სახლში
ახალ ინფორმაციას (შებრუნებული საკლასო ოთახი) და ამით საგაკვეთილო დრო დაიზოგება.
|
როგორ
გამოიყენეთ შეძენილი ცოდნა და უნარები თქვენს პედაგოგიურ პრაქტიკაში :
შევქმენი
ელექტრონული რესურსი ----ელექტროლიტური
დისოციაციის თეორია:
რომელიც
ავტვირთე ბლოგზე. ამ რესურსის გამოყენება
შეეძლება ნებისმიერ დაინტერესებულ პირს. ასევე
მეც შემიძლია გამოვიყენო სხვადასხვა კლასში.
|
როგორ
გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
მომავალში ამ
პრაქტიკას აქტიურად დავნერგავ, რაც მნიშვნელოვნად გამიმარტივებს მუშაობას. სამუშაო შეხვედრები ძალიან დამეხმარა, რომ განმემტკიცებინა
ცოდნა.
|
No comments:
Post a Comment